Przeniesienie Rachunku

Strona główna » Klienci indywidualni » Usługi i e-Urząd » Przeniesienie Rachunku
Przenieskienie Rachunku
Chcesz zmienić bank?
Jak przenieść konto do Banku Spółdzielczego w Głogowie Małopolskim?
Chcesz zmienić bank i korzystać z usług lokalnej, zaufanej instytucji? To bardzo proste! Wystarczy, że:
1. Odwiedzisz placówkę Banku Spółdzielczego w Głogowie Małopolskim Nasi doradcy pomogą Ci wypełnić wniosek z upoważnieniem do przeniesienia usług płatniczych z dotychczasowego banku.
2. Zabierzesz ze sobą dowód osobisty To wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć proces przeniesienia konta.
3. My zajmiemy się resztą – w Twoim imieniu:
- Przeniesiemy przelewy przychodzące (np. wynagrodzenie od pracodawcy)
- Ustanowimy na nowym koncie stałe zlecenia oraz polecenia zapłaty
- Zlecimy zamknięcie poprzedniego rachunku bankowego.
Twój obecny bank ma 5 dni roboczych na przekazanie nam wszystkich niezbędnych informacji od momentu otrzymania upoważnienia.
Po ich otrzymaniu, zgodnie z Twoim wskazaniem, uruchomimy usługi płatnicze w nowym koncie w Banku Spółdzielczym w Głogowie Małopolskim – w terminie dogodnym dla Ciebie.