Bankowość Internetowa
Nowoczesna Bankowość Online dla klientów Banku
Strona główna » Bankowość internetowa
Bankowość Online
Home Banking
Bank Spółdzielczy oferuje Państwu sprawdzoną (prowadzoną od kilku lat) usługę, dostęp do rachunku z wykorzystaniem systemu Home Banking. Korzystanie z Systemu jest łatwe i bezpieczne, możliwe przez całą dobę i przez cały rok. Warunkiem korzystania z usług jest dostęp do komputera klasy PC oraz dostęp do sieci Internet.
System Home Banking umożliwia:
- skrócenie do minimum czasu spędzonego w Banku,
- kontrolowanie na bieżąco stanu rachunku,
- wysyłanie przelewów,
- otwieranie i zamykanie lokat,
- szybkie i efektywne zarządzanie finansami firmy,
- dokonywanie operacji oraz korzystanie z bieżących informacji bez konieczności wizyty w Banku.
Procedura zmiany adresacji serwera HB
W przypadku problemów z połączeniem z systemem Banku, może być konieczna zmiana adresacji serwera HB
Możliwe jest użycie zamiennie dwóch adresów
hbi.bsglogowmlp.com.pl
lub
91.196.9.228
Pierwszy adres jest domyślnym (podstawowym jego należy używać w pierwszej kolejności), drugi jest adresem zapasowym.
Parametry Serwera może zmienić użytykownik z uprawnianiami administratora.
Zmiany dokonujemy w opcji:
Adminstrator – Parametry komunikacji
Zmienić Adres IP/Nazwa Serwera
z: hbi.bsglogowmlp.com.pl
na: 91.196.9.228
Centrum Usług Internetowych
Bank Spółdzielczy w Głogowie Małopolskim oferuje Państwu jedną z najnowocześniejszych, a zarazem bardzo bezpiecznych usług, dostęp do rachunku przez Internet – Centrum Usług Internetowych. Korzystanie z Systemu jest łatwo dostępne i bezpieczne, a także możliwe przez całą dobę i przez cały rok. Dzięki architekturze opartej na responsywności (RWD) System pozwala na płynne korzystanie zarówno na smartfonie, tablecie jak i ekranie laptopa czy komputera stacjonarnego. System dopasowuje się do wielkości ekranu dowolnego urządzenia. Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa, zatem nie trzeba instalować dedykowanej aplikacji, wystarczy odwiedzić stronę banku i przejść proces logowania, aby móc wygodnie korzystać ze swoich produktów bankowych.
Centrum Usług Internetowych umożliwia:
- skrócenie do minimum czasu spędzonego w Banku,
- kontrolowanie na bieżąco stanu rachunku,
- wysyłanie przelewów,
- szybkie i efektywne zarządzanie finansami firmy,
- dokonywanie operacji oraz korzystanie z bieżących informacji bez konieczności wizyty w Banku.
Bezpieczeństwo Bankowości Internetowej
Dostosowanie środków dostępu użytkowanych w Asseco EBP do wymagań SCA (silne uwierzytelnienie)
W związku z wejściem w życie od dnia 14.09.2019 r. zapisów ustawy o usługach płatniczych dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 (tzw. PSD2), która nakłada na dostawców usług płatniczych, w tym na nasz Bank obowiązek silnego uwierzytelnienia użytkownika w systemach bankowości elektronicznej, zmianie ulegną zasady logowania oraz autoryzacji zleceń.
Zmiany zostaną wprowadzone w systemie Asseco EBP od dnia 12.09.2019.
Nowe zasady logowania oraz atoryzacji zleceń płatniczych zostały opisane w załączonych poniżej dokumentach.
Nowe zasady logowania oraz autoryzacji zleceń – Token MAA
Nowe zasady logowania oraz autoryzacji zleceń – kod SMS