Przejdź do treści

Bankowość Internetowa

Nowoczesna Bankowość Online dla klientów Banku

Bankowość Online

Home Banking

Bank Spółdzielczy oferuje Państwu sprawdzoną (prowadzoną od kilku lat) usługę, dostęp do rachunku z wykorzystaniem systemu Home Banking.  Korzystanie z Systemu jest łatwe i bezpieczne, możliwe przez całą dobę i przez cały rok. Warunkiem korzystania z usług jest dostęp do komputera klasy PC oraz dostęp do sieci Internet.

 

System Home Banking umożliwia:

  • skrócenie do minimum czasu spędzonego w Banku,
  • kontrolowanie na bieżąco stanu rachunku,
  • wysyłanie przelewów,
  • otwieranie i zamykanie lokat,
  • szybkie i efektywne zarządzanie finansami firmy,
  • dokonywanie operacji oraz korzystanie z bieżących informacji bez konieczności wizyty w Banku.

 

Procedura zmiany adresacji serwera HB

W przypadku problemów z połączeniem z systemem Banku, może być konieczna zmiana adresacji serwera HB

Możliwe jest użycie zamiennie dwóch adresów

         hbi.bsglogowmlp.com.pl

lub

          91.196.9.228

Pierwszy adres jest domyślnym (podstawowym jego należy używać w pierwszej kolejności), drugi jest adresem zapasowym.

Parametry Serwera może zmienić użytykownik z uprawnianiami administratora.

Zmiany dokonujemy w opcji:

Adminstrator – Parametry komunikacji

Zmienić Adres IP/Nazwa Serwera

z: hbi.bsglogowmlp.com.pl

na: 91.196.9.228

Centrum Usług Internetowych

Bank Spółdzielczy w Głogowie Małopolskim oferuje Państwu jedną z najnowocześniejszych, a zarazem bardzo bezpiecznych usług, dostęp do rachunku przez Internet – Centrum Usług Internetowych. Korzystanie z Systemu jest łatwo dostępne i bezpieczne, a także możliwe przez całą dobę i przez cały rok. Dzięki architekturze opartej na responsywności (RWD) System pozwala na płynne korzystanie zarówno na smartfonie, tablecie jak i ekranie laptopa czy komputera stacjonarnego. System dopasowuje się do wielkości ekranu dowolnego urządzenia. Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa, zatem nie trzeba instalować dedykowanej aplikacji, wystarczy odwiedzić stronę banku i przejść proces logowania, aby móc wygodnie korzystać ze swoich produktów bankowych.

 

Centrum Usług Internetowych umożliwia:

  • skrócenie do minimum czasu spędzonego w Banku,
  • kontrolowanie na bieżąco stanu rachunku,
  • wysyłanie przelewów,  
  • szybkie i efektywne zarządzanie finansami firmy,
  • dokonywanie operacji oraz korzystanie z bieżących informacji bez konieczności wizyty w Banku.

Bezpieczeństwo Bankowości Internetowej

Dostosowanie środków dostępu użytkowanych w Asseco EBP do wymagań SCA (silne uwierzytelnienie)

W związku z wejściem w życie od dnia 14.09.2019 r. zapisów ustawy o usługach płatniczych dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 (tzw. PSD2), która nakłada na dostawców usług płatniczych, w tym na nasz Bank obowiązek silnego uwierzytelnienia użytkownika w systemach bankowości elektronicznej, zmianie ulegną zasady logowania oraz autoryzacji zleceń.

Zmiany zostaną wprowadzone w systemie Asseco EBP od dnia 12.09.2019.

Nowe zasady logowania oraz atoryzacji zleceń płatniczych zostały opisane w załączonych poniżej dokumentach.

Nowe zasady logowania oraz autoryzacji zleceń – Token MAA

Nowe zasady logowania oraz autoryzacji zleceń – kod SMS