Informacja o agencie ubezpieczeniowym – Banku Spółdzielczym w Głogowie Małopolskim
Zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń Bank Spółdzielczy w Głogowie Małopolskim informuje, że jest Agentem ubezpieczeniowym i prowadzi działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń.
- Działa pod firmą: Bank Spółdzielczy w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 23, 36-060 Głogów Małopolski.
- Wykonuje działalność agencyjną na rzecz niżej wymienionych zakładów ubezpieczeń (Ubezpieczycieli):
- Generali Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna,
- InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group,
- Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie WARTA Spółka Akcyjna,
- SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna,
- Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna Vienna lnsurance Group.
- Posiada wydane przez Ubezpieczycieli pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych w ich imieniu. Udostępnia je klientowi, przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń i na każde żądanie, w placówkach oraz na stronie www Banku pod adresem: https://bsglogowmlp.pl/pelnomocnictwa-agenta-ubezpieczeniowego.html.
- Wykonuje czynności agencyjne za pośrednictwem osób, posiadających wydane przez Bank imienne upoważnienia, które okazują klientowi przed pierwszą czynnością dystrybucji ubezpieczeń.
- Jest wpisany do Rejestru Agentów pod numerem 11259943/A. Wpis do Rejestru można sprawdzić na stronie Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) pod adresem: https://rpu.knf.gov.pl/search/agent/; sposób wyszukania agenta podany jest pod wymienionym adresem.
- Działa na podstawie umów agencyjnych zawartych z powyższymi zakładami ubezpieczeń, od których otrzymuje wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w składce ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dozwolone przepisami prawa i postanowieniami rekomendacji nadzorczych innego rodzaju korzyści finansowe lub niefinansowe.
- Nie posiada akcji ani udziałów wymienionych powyżej zakładów ubezpieczeń uprawniających co najmniej
do 10% głosów na walnym zgromadzeniu, jak również zakłady ubezpieczeń, z którymi Bank zawarł umowy agencyjne nie posiadają akcji i udziałów Banku, uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu albo zgromadzeniu wspólników.
- Klienci mają możliwość: złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Szczegółowe zasady dotyczące składania reklamacji w Banku dostępne są na stronie www. Banku pod adresem: https://bsglogowmlp.pl/reklamacje.html oraz zostały uregulowane w Ogólnych/Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.
- Bank jako Agent, poza przekazaniem powyższych informacji, jest zobowiązany:
- przeprowadzić analizę potrzeb i wymagań klienta w celu zaproponowania produktu ubezpieczeniowego zgodnego z jego oczekiwaniami. Przedstawiona propozycja będzie uwzględniać wyłącznie produkt/-y, do dystrybucji których jest uprawniony,
- przekazać dokument informacyjny o proponowanym produkcie spełniającym wymagania i potrzeby klienta.
Informacja o agencie ubezpieczeniowym