Uprzejmie informujemy, że od 16 grudnia 2025 r. wprowadzamy do naszej oferty nowe produkty i usługi. W związku z tym ulega zmianie obowiązujący Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych (dalej: Regulamin) oraz Taryfa opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Głogowie Małopolskim dla klientów indywidualnych (dalej: Taryfa).
Jakie nowe produkty i usługi wprowadzamy do oferty:
1. Nowoczesne urządzenie wielofunkcyjne, które — oprócz standardowych wypłat — umożliwia również dokonywanie wpłat bezpośrednio na rachunek bankowy, urządzenie zlokalizowane jest w naszej Filii w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 51.
2. Wirtualna karta – spersonalizowana karta debetowa, dostępna wyłącznie w ramach systemu bankowości mobilnej. O kartę można wnioskować samodzielnie po zalogowaniu do aplikacji mobilnej Banku. Karta umożliwia dokonywanie bezpiecznych płatności bez użycia karty fizycznej.
3. Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy dla małoletnich pomiędzy 7 a 13 rokiem życia z dedykowaną bankowością elektroniczną i kartą debetową, umożliwiający naukę odpowiedzialnego zarządzania finansami pod nadzorem opiekuna prawnego.
4. Usługę samodzielnego zablokowania bankowości elektronicznej na stronie logowania do systemu bankowości elektronicznej dostępną 24 godziny na dobę.
W związku z tym, że zmiany w Regulaminie i Taryfie związane są z rozszerzeniem zakresu produktów i usług oraz podwyższeniem poziomu świadczenia przez Bank usług, z których możesz korzystać dobrowolnie, zgodnie z punktem 417 obowiązującego Regulaminu, Posiadacz rachunku jest informowany o zmianach poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Banku oraz udostępnienie w naszych placówkach.
Nie zmieniliśmy opłat dotyczących produktów i usług, z których korzystasz. Wprowadzone zmiany są podyktowane wprowadzeniem nowych produktów i usług do naszej oferty.

